.::*شهر دارالمومنین و شهید پرور زاویه *::.

زاویه شهر شهدا،شهر اخلاق،شهر ایمان،شهر تولید و شهر علم است و انشاالله باشد. شهر خوب دست یافتنی نیست بلکه ساختنی است

.::*شهر دارالمومنین و شهید پرور زاویه *::.

زاویه شهر شهدا،شهر اخلاق،شهر ایمان،شهر تولید و شهر علم است و انشاالله باشد. شهر خوب دست یافتنی نیست بلکه ساختنی است

.::*شهر دارالمومنین و شهید پرور زاویه *::.

زاویه در طول جغرافیایی 50 درجه و 35 دقیقه و در عرض جغرافیایی 35 درجه و 24 دقیقه قرار گرفته است.(مفخم، 1339:‌ 234)
این شهر در شهرستان زرندیه قرار گرفته و فاصله آن با تهران 80 کیلومتر ، با شهر ساوه 45 کیلومتر و با مر کز شهرستان(شهر مأمونیه) 10 کیلومتر است.
زاویه بنا بر تصویب وزرای عضو کمیسیون سیاسی دفاعی هیئت دولت در سال 1362 ش به شهر تبدیل شد و شهرداری آن تا سال 1386 درجه 4 را در میان شهرداری های کشور حائز بوده است.(نک: آمار شهرداری های کشور در سال 1386)

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

متن ارسالی توسط آقا رضا

سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۲۶ ب.ظ

شورای محترم این کارها را در اولویت قرار دهید

اول باید درمورد ورودی شهر تصمیم گیری و اجرا شود

دوم در هنگام ایجاد فرمانداری در شهرستان مسئولین وقت به مردم زاویه قول دادند که به زاویه نیز بخشداری بدهند اما با گذشت چندین سال از آن روز هنوز وعده آنها محقق نشده است پس خواهشمند است جهت احترام به قول مسئولین آن روز نسبت به ایجاد بخشداری در زاویه اقدام فرمائید.

سوم شهر زاویه با داشتن 12 هزار نفر جمعیت هنوز از داشتن یک درما نگاه شبانه روزی محروم است .مگر شما مسئولین محترم به فکر آرامش و آسایش مردم نیستید؟ چگونه به خواب راحت می روید در صورتی که اکثر مردم زاویه از ترس اتفاقات پزشکی خواب راحتی ندارند. پس خواهشمند است نسبت به دائر شدن درمانگاه شبانه روزی زاویه اقدامات لازم را مبذول فرمائید.

چهارم شهر زاویه بیش از 70 درصد فرهنگیان شهرستان را در خود جای داده است ! اما همین فرهنگیان هنوز از داشتن یک کتابخانه محروم هستند .آیا در حق فرهنگیان و دانشجویان و بازنشسته هاو دانش آموزان این شهر ظلم روا نمیدارید ؟ پس خواهشمند است هنوز که بودجه ها تقسیم نشده است بودجه ای جهت ایجاد کتابخانه در زاویه در نظر گرفته شود.

پنجم تا به امروز هر مسئولی خواسته خود را در بین مردم زاویه شیرین جلوه دهد از ایجاد دانشگاه سخن به میان آورده است .اما در هنگام عمل بهانه های بنی اسرائیلی مطرح ساخته .مگر ایجاد یک دانشگاه با فراهم بودن تمام پیش مقدماتش چون مکان ! امکانات اولیه!وهمه موارد جانبی چقدر هزینه بردار است؟ مگر در زاویه بهترین و نوساز ترین مدرسه بلا استفاده نمانده است!؟پس چرا از آن برای دانشگاه استفاده به عمل نمی آورند پس انصاف دهید به راحتی می توان دانشگاهی در زاویه ایجاد کرد مگر اینکه در پشت پرده مسائلی وجود داشته باشد ؟!

واین سخن فرماندار هیچ وقت یادتان نرود که گفت: من اگر کاری برای زاویه انجام ندهم حتماً این سه کار را برای شهرزاویه انجام میدهم 1- ورودی شهر زاویه و پرندک و مامونیه را درست می کنم 2- زاویه باید دانشگاه بیاید  من و آقای قشقایی پیگیر هستیم 3- پمپ گاز برای زاویه در اولویت نیست ولی زاویه باید پمپ بنزین داشته باشد

  • حسن سرخیل

نظرات  (۱)

سلام ضمن تشکر وقدردانی از شما اقای سرخیل به خاطر زحمات خود در وبلاگ در مورد متن ارسالی توسط سید رضا خواستم بگم که بهشون بگید اقای محترم شما که میدانستید چیکار کنید چرا در طول 8سال قبل انجام ندادید8سال کم نیست اگر به هر کدام از کارهایی که خودتان پیشنهاد دادیدهر کدام رادریک سال انجام میداید این مشکلات را نداشتیم شمایی که در هفته نامه اعلام کردید300میلیون از500میلیون بودجه برای درست کردن ورودی شهرپرداخت کرده اند این بودجه چه شد وکجا رفت پس اگر بلد بودید چرا خودتان در طول 8 سال انجام ندادید؟شما در طول 8سال چه کردید؟که دارید برای دیگران نظر می دهید..کسی نظر می دهد که خود مرد عمل باشد به عمل کار براید به سخنرانی نیست اقای سرخیل حتما به اقا رضا بگید!!!!! 
پاسخ:
سلام همشهری
اول اینکه ایشون 10 سال شورای شهر بودن
دوم اینکه من نمیتونم از ایشان سوال کنم
یعنی کار من نیست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی