.::*شهر دارالمومنین و شهید پرور زاویه *::.

زاویه شهر شهدا،شهر اخلاق،شهر ایمان،شهر تولید و شهر علم است و انشاالله باشد. شهر خوب دست یافتنی نیست بلکه ساختنی است

.::*شهر دارالمومنین و شهید پرور زاویه *::.

زاویه شهر شهدا،شهر اخلاق،شهر ایمان،شهر تولید و شهر علم است و انشاالله باشد. شهر خوب دست یافتنی نیست بلکه ساختنی است

.::*شهر دارالمومنین و شهید پرور زاویه *::.

زاویه در طول جغرافیایی 50 درجه و 35 دقیقه و در عرض جغرافیایی 35 درجه و 24 دقیقه قرار گرفته است.(مفخم، 1339:‌ 234)
این شهر در شهرستان زرندیه قرار گرفته و فاصله آن با تهران 80 کیلومتر ، با شهر ساوه 45 کیلومتر و با مر کز شهرستان(شهر مأمونیه) 10 کیلومتر است.
زاویه بنا بر تصویب وزرای عضو کمیسیون سیاسی دفاعی هیئت دولت در سال 1362 ش به شهر تبدیل شد و شهرداری آن تا سال 1386 درجه 4 را در میان شهرداری های کشور حائز بوده است.(نک: آمار شهرداری های کشور در سال 1386)

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

دریافت نظر در تلگرام

دوشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۴، ۰۳:۱۹ ب.ظ

با سلام خدمت کلیه مخاطبان کانال اطلاع رسانی زاویه و مدیریت محترم کانال

ما نباید خودمون رو جای مسئولین و شورای شهر بگذاریم بلکه مسولین باید خودشون رو جای شهدای بگذارن که براچی شهید شدن.و با چه عشقی نسبت به ملت و خدا و احساس مسولیت که داشتن رفتن شهید شدن.... من خودم رو نمیتونم جای مسولین شهر بگذارم چون من این توانایی را در خودم ندیدم که شورای شهر شوم اما اینهایی که شورای شهر شده اند حتما این توانایی را در خود دیده اند که آمده اند من تقاضا دارم پیگیر کار ها باشند تنهایی هیچ کاری را نمیتوانند انجام دهند باید باهم باشند اما ما این با هم بودن را در آنها مشاهده نمیکنیم.

از شما مدیریت محترم کانال زاویه خواهش مند هستم نظر اینجانب را بدون اسم به اشتراک گذاشته چون تنها رسانه ای هست که قدرت انتقاد سازنده رو به مخاطبان و همشهریان داده... با تشکر

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

کانال اطلاع رسانی شهر زاویه

📎 https://telegram.me/joinchat/BFiVqjv1P3fuhMfUgoPWDg

  • حسن سرخیل

نظرات  (۳)

با توجه به مطالب و مقالات بسیار زیاد، شما تا به حال هر گونه مسائل مربوط به پلاگین یا نقض حق نسخه برداری را رعایت کرده اید؟

وبسایت من دارای محتوای منحصر به فردی است که من یا نویسنده آن را دارم
من خودم و یا برون سپاری اما به نظر می رسد بسیاری از آن ظاهر آن را
در سراسر وب بدون اجازه من آیا شما هر راه حل را می دانید؟
برای محافظت در برابر محتوا از سرقت رفته کمک می کند؟ من واقعا از آن قدردانی میکنم
  • مرتضی تنها
  • 🔴 اطلاعیه🔴

    📚 قابل توجه فعالین فرهنگی و افسران جوان جنگ نرم عضو در کانال فاطمیون:

    📩 جهت انتشار و پوشش #تبلیغات مراسم ها و گزارش های تصویری و...

    به خادمین کانال #اطلاع_رسانی کنید:
    @khadem_shahed
    @sed_gomnam

    ⚜ @fatemiyon_z
  • مرتضی تنها
  • 📢رسانه باشیم:
    🔴این متن راحتما با حوصله بخونید،خیلی مهمه

    🚨اتحاد و انسجام زیر سایه ی ولایت🚨 
    🇮🇷سنگر فرهنگی ، مذهبی فاطمیون شهرستان زرندیه در حال عضوگیری است.

    🕐 به مـدت 1دقیقہ دعـوتتون میکنم به دیـدن پست هاے کانال اگه از مطالبش خوشتون نیومـد لـفت بـدیـد☺️ ...
     ________________________________
    ⇱ ڪلیــڪ ڪنید  ⇩⇩⇩

    💠ڪانال فاطمیون زرندیه 💠
    https://telegram.me/joinchat/C_j4yT8ev8VetPnQKEcLAA

    ⚜ @fatemiyon_z

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی