.::*شهر دارالمومنین و شهید پرور زاویه *::.

زاویه شهر شهدا،شهر اخلاق،شهر ایمان،شهر تولید و شهر علم است و انشاالله باشد. شهر خوب دست یافتنی نیست بلکه ساختنی است

.::*شهر دارالمومنین و شهید پرور زاویه *::.

زاویه شهر شهدا،شهر اخلاق،شهر ایمان،شهر تولید و شهر علم است و انشاالله باشد. شهر خوب دست یافتنی نیست بلکه ساختنی است

.::*شهر دارالمومنین و شهید پرور زاویه *::.

زاویه در طول جغرافیایی 50 درجه و 35 دقیقه و در عرض جغرافیایی 35 درجه و 24 دقیقه قرار گرفته است.(مفخم، 1339:‌ 234)
این شهر در شهرستان زرندیه قرار گرفته و فاصله آن با تهران 80 کیلومتر ، با شهر ساوه 45 کیلومتر و با مر کز شهرستان(شهر مأمونیه) 10 کیلومتر است.
زاویه بنا بر تصویب وزرای عضو کمیسیون سیاسی دفاعی هیئت دولت در سال 1362 ش به شهر تبدیل شد و شهرداری آن تا سال 1386 درجه 4 را در میان شهرداری های کشور حائز بوده است.(نک: آمار شهرداری های کشور در سال 1386)

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

اعزام به خدمت

چهارشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۲، ۰۳:۲۵ ب.ظ

سلام به همه دوستان

یک دو سه چهار، یک دو سه چهار
طنین زیبای نظم و دفاع،عشق و خدمت،راستی و صداقت،سلامت و نظافت،بیداری و هوشیاری،ناموس و ملت،ناقوس دریا،خشکی و اسلحه،هوا و آسمان،کلاه و پوتین،رژه و مانور،ایثار و شب زنده داری، پاسداری و حفاظت،ارتش و انتظامی، سپاه و بسیج،خدا و قرآن،فرمانده و پادگان،لشکر و گروهان، گروهبان و من !

دارم میرم  خدمت سربازی و بیست  و یک ماه فاصله از همه وابستگان و دلبستگی های دوران کودکی و نوجوانی و جوانیست افسوس که عده ای می پندارند این دوران یعنی اتلاف فرصت های طلایی زندگی.کاش آنان می دانستند تجربه ها و دستاورد های این دوران به یاد ماندنی چقدر با ارزش است و یاد گرفت و آماده شدن برای مدیریت و زندگی مردانه زیستن !دلم برای دختران ایرانی میسوزد که دوران خدمت سربازی ندارند! و دلم برای آنان که تلاش می کنند خدمت نروند و برای آنان که برای این دوران اشک میریزند.

اول اسفند اعزام میشم به خدمت و این سایتو نمیدونم چی کار کنم تنها فکری که برای این سایت کردم اینه که به چند نفر بسپارم و بطور گروهی مدیریت شود. ولی نمیدونم به کیا بسپارم.

قابل توجه کسایی که نظر میدن میگن 10 دقیقه با زاویه فاصله دارم و میتونم سایتو بروز کنم باید بگم 10 دقیقه نیست 3 ساعته اونم بعد از 2 ماه چون خدمت من در نیروی انتظامی است.

  • حسن سرخیل

نظرات  (۱۰)

حسن بسیج خیلی دلم برات تنگ می شه مغز پسته ای من!
حسن جان خیلی ناراحت شدم وقتی فهمیدم افتادی نیروی انتظامی واقعا حق تو هم مثل من نبود چون من بیشتر تو نه و لی کمتر از تو به این پایگاه زحمت نکشیدم ولی ... چی بگم به هر حال هر جا هستی انشالله موفق باشی راستی هر چقدر از زاویه دور باشی بهتره خودتم می دو نی چرا
حسن جون همچین گفتی خدمت سربازی فکر کردم میخوای بری مرز سیستان و بلوچستان خدمت کنی . دوره آموزشی که نداری . دوران یگانیت هم که توی مامونیه یا همین زاویه خودمون میشه . خب این که دیگه غصه خوردن نداره . هر روز که اومدی خونه به روز رسانی کن سایتتو
پاسخ:
لب مرزم میرم خودتو ناراحت نکن
دلم برات تنگ میشه

سلام حسن جان

من جزء کسانی هستم که هر روز به وبلاگ سر می زدم و نمی دانم که بعد از اینکه بخواهی به خدمت سربازی بروری چه بلای سر این وبلاگ می رساند و از یک طرف هم خوشحالم چون شما نهایت فاصله درویت بازاویه شاید به ده دقیقه  هم نرسد  و می توانی به وبلاگ سر بزنی .ولی من درپادگان 05 کرمان که فاصله ام با زاویه  به روز می رسد(حدودا 23 ساعت ) خدمت کردم انشاالله هر جا هستی موفق باشی . و تنت سلامت روزهای خوب و یادگاری را پیش رو داری قدر این روزها را بدان

حسن جون خداوکیلی دلم بهت تنگ میشه بدجور .برو خوش باش اقا .دوست داریممممم دادا

  • نسیم بیداری
  • سلام بر حسن آقا
    ان شاء ا... که زود بری و برگردی و ما همیشه جنابعالی را در عرصه های مختلف فرهنگی ببینیم  چون در جایی که نیستی احساس می کنیم یه چیزی کم داریم و اون تویی عزیز - خواستی بری یه تک زنگ بنداز حداقل شب ببینیمت

    شعر معروف دوران سختی و تنهایی سربازی: چرا مادر مرا بیست ساله کردی     به دور پادگان ها .... کردی


                                                                                                                            خدا پشت و پناهت - یا حق
    دلم برات خیلی تنگ میشه مرد دوست داشتنی و فعال زاویه هر جا هستی روزگارت خوش باد
    پاسخ:
    ممنون
    چرا این همه دور خودت میگردی راه دور نرو بده به همین بر و بچ روزنامه زاویه
    هم خودین هم قابل اعتمادند  و هم با هم توی یه خط و مسیر هستید

    پاسخ:

    بهش فکر میکنم

  • سیدهادی طباطبایی
  • برای اینکه دلت را به عشق بسپاری
    برو سفر به سلامت خدا نگهدارت
    پاسخ:
    خیلی مخلص بچه های وبلاگ نویسم هستیم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی