.::*شهر دارالمومنین و شهید پرور زاویه *::.

زاویه شهر شهدا،شهر اخلاق،شهر ایمان،شهر تولید و شهر علم است و انشاالله باشد. شهر خوب دست یافتنی نیست بلکه ساختنی است

.::*شهر دارالمومنین و شهید پرور زاویه *::.

زاویه شهر شهدا،شهر اخلاق،شهر ایمان،شهر تولید و شهر علم است و انشاالله باشد. شهر خوب دست یافتنی نیست بلکه ساختنی است

.::*شهر دارالمومنین و شهید پرور زاویه *::.

زاویه در طول جغرافیایی 50 درجه و 35 دقیقه و در عرض جغرافیایی 35 درجه و 24 دقیقه قرار گرفته است.(مفخم، 1339:‌ 234)
این شهر در شهرستان زرندیه قرار گرفته و فاصله آن با تهران 80 کیلومتر ، با شهر ساوه 45 کیلومتر و با مر کز شهرستان(شهر مأمونیه) 10 کیلومتر است.
زاویه بنا بر تصویب وزرای عضو کمیسیون سیاسی دفاعی هیئت دولت در سال 1362 ش به شهر تبدیل شد و شهرداری آن تا سال 1386 درجه 4 را در میان شهرداری های کشور حائز بوده است.(نک: آمار شهرداری های کشور در سال 1386)

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

جلسه با تلاوتی چند از آیات کلام الله مجید آغاز وسپس آقای علی دهقانی مدیر عامل  کانون حمایتگران ضمن تبریک عید سعید مبعث به همه مسلمانان جهان و تشکر از احساس مسئوولیت و حضورهمه نامزدهای محترم در عرصه انتخابات و عمران وآبادانی زادگاه خود ونیز تقدیر از قبول دعوت کانون حمایتگران،  برای شرکت در این جلسه ، گزارشی از روند شکل گیری وتاسیس کانون حمایتگران ونیز  اهداف وبرنامه های آن کانون  را برای حاضرین در جلسه  ارائه و از مردم عزیز زاویه و مسئوولین محترم و اعضای هیئت موسس وهمه کسانی که در تشکیل این کانون نقش داشته اند تقدیر وتشکر کرد وابراز امیدواری نمود با کمک ومساعدت همه دلسوزان ، این کانون بتواند منشاء خیر وبرکت دراین شهرستان بویژه شهر زاویه باشد.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای  باقری امام جمعه محترم شهر زاویه طی سخنان بسیار ارزشمندی به اهمیت حضور در صحنه انتخابات اشاره وضمن دعوت از همه اقشار در این حماسه سیاسی ، نامزدهای محترم را به وحدت وهمدلی دعوت کردند.

ایشان همچنین با اعلام اینکه نسبت به همه نامزدهای حاضر نظری یکسان دارند ،  فرمودند به جای اینکه عقب ماندگی شهر خود را در برخی از اشخاص و یا جاهای نادرست دنبال کنیم باید در وجود آفت هایی نظیر عدم اتفاق نظر و بیان مطالب خلاف واقع و نادرست جستجو کنیم . امام جمعه محترم شهر زاویه، داشتن سعه صدر و ارتباط مناسب با مردم را از جمله شرایط لازم برای اعضای شوراها دانست وابراز امیدواری کرد مردم این شهر بتوانند با انتخاب افراد اصلح ، رشد وشکوفائی را دراین شهر  به ارمغان بیاورند.  

همچنین ایشان از اعضای کانون حمایتگران زرندیه ، به دلیل تشکیل این کانون در جهت توسعه وپیشرفت شهرستان زرندیه با اولویت شهر زاویه ونیز تشکیل این جلسه تقدیر وتشکر کردند واز همه دلسوزان شهرستان ومسئولین محترم تقاضای همکاری با این کانون را نمودند.

سپس کاندیداهای حاضر در جلسه ، به ترتیب حروف الفباء وهر کدام حداقل به مدت 10 دقیقه ، به بیان دیدگاهها واهداف وبرنامه های خود پرداختند که به جهت اهمیت موضوع به بخشی از مطالب آن عزیزان اشاره می شود:

               برای خواندن ادامه متن روی ادامه مطلب کلیک کنید

منبع :وبلاگ کانون حمایتگران زرندیه

۱- آقای حاج علی النقی تنها:

شعارتبلیغاتی من عبارت است :به شهرم به خاطر شهروندان مومن ووفادارش عشق می ورزم واز حمایت هایشان در حق اینجانب متشکرم.

خواهش عمیق بنده این است ، کسانی که وقت خدمت ندارند پا به عرصه نگذارند زیرا مشکلات فراوان است وکارها با تلفن وحرف حل نمیشود باید پاشنه را کشید ودنبال کارها حضوری رفت تا نتیجه گرفت .

در پاسخ به انتقادات باید گفت ربط دادن ضعفها به یک دوره شورا منصفانه نیست باید در یک جلسه اعضای هر سه دوره باشند تا مشخص شود کم کاریها بیشتر متوجه چه کسی یا دوره ای بوده است.انتقاد با تخریب فرق می کند ، بنده تخریب را نمی پذیرم.

 

۲- آقای وحید شعبانلو

شعار تبلیغاتی بنده این است که در کارهایمان خدا را مد نظر داشته باشیم.

من با آقای فرزاد شعبانلو ائتلاف نموده ام . اولویت اول بنده انتخاب شهردار بومی ومتخصص است زیرا وقتی که ما افراد شایسته ومتخصص در شهرمان داریم  چرا باید شهردار دیپلم یا فوق دیپلم غیر بومی وغیر متخصص انتخاب کنیم . همچنین اولویت بعدی عمل به ماده 18 قانون شوراها مبنی بر دادن گزارش وبیلان کار از هزینه ها ودرآمدها به مردم وشفاف سازی در امور است که تا کنون نادیده گرفته شده است . اولویت بعدی سرو سامان دادن به اوضاع آشفته شهرداری می باشد.

 

۳- آقای فرزاد شعبانلو

شعار تبلیغاتی بنده این است :  همت،نشاط وجوانی.

بنده مدیر عامل آتش نشانی شهر پرند هستم وافتخارم این است که در این مدت چند نفر را درآنجا مشغول به کار کرده ام واگر هر زاویه ای در هر جا که هست اینگونه عمل کند جوانی بیکار نمی ماند.

سابقه شهرداری زاویه با رباط کریم یکسان است اما شهرداری رباط کریم به درجه 9 ارتقاء یافته ولی زاویه از درجه 4  پایین تر نرفته، شانس آورده است. اولویت کاری بنده ، ایجاد کلاسهای تابستانی جهت اوقات فراغت ، آبادانی بافت های فرسوده، ساماندهی وسایل نقلیه، پاکیزگی شهر و غیره می باشم. همچنین بنده قول می دهم اگرعضو شورا هم نشوم تا آخر عمر در زاویه بمانم.  

۴-آقای حسینعلی صالح نیا (خور)

شعار تبلیغاتی بنده  شهر من به آبادانی تو می اندیشم .

از کانون حمایتگران تشکر می کنم .با اعضای شورا برای انتخاب بهترین فرد برای ریاست شورا تعامل خواهم داشت . ادامه همکاری ، رفع نقایص کارها ، انعطاف پذیری ، داشتن سعه صدر ونداشتن نظری برای ریاست شورا و رفتار به عنوان عضو ی از شورای خوب و دلسوز ودرک مشکلات شهری ومقابله با برخی  رفتارهای غیر مدبرانه در شهرداری که موجب سلب  انگیزه برای ساخت وساز در شهر می شود از اولویت کاری بنده است. همچنین قول می دهم درصورت رای آوردن با دادن کار شهرداری به یک فرد متخصص وکاردان وایجاد روح قانونمداری در شهر داری به گونه ای عمل کند که ابهامات از رفتارهای تبعیض آمیز بین ارباب رجوع ها در شهر داری از بین برود .

 

۵- آقای سید رضا طبا طبایی

شعار تبلیغاتی بنده:  توفیق خدمت ، 10سال تجربه ، از میان مردم برای مردم وخادم محرومان بودن است.

 از مسئولین کانون حمایتگران وجناب آقای سید مصطفی فاتحی که با داشتن امکان سرمایه گذاری در جای دیگر در این شهر سرمایه گذاری کردند تشکر می کنم و از دیگران نیز درخواست  می نمایم اینگونه عمل کنند زیرا آبادانی شهر با همت مردم وسرمایه گذاری آنها وساخت وساز صورت می گیرد. چرا که در شهرزاویه،  با وجود سرمایه داران قابل توجه ، بیشتر از یک یا دو نفر انبوه ساز نداریم .

برخی انتقادات نسبت به شورا را می پذیریم ولی  ارتباط دادن همه آنها به شورا بی انصافی است زیرا در شهر ما مدیریت موازی زیاد صورت می گیرد ومشکلات ما نسبت به خیلی از شهرهای شهرستان وحتی شهرهای کشور شاید بیشتر است.

سعه صدر و داشتن روحیه انتقاد پذیری برای اعضای شورا لازم است .

اولویت بنده در صورت موفقیت، ایجاد سایت اطلاع رسانی شهری، دادن گزارشات منظم از شهرداری ،اصلاح مشکلات و پیگیری برخی از امور مهم که از قبل معطل مانده می باشد.

( لازم به توضیح است که جناب آقای سید رضا طباطبائی به نیابت از سرکارخانم نجاری و آقای علی اکبر نجاری ( که در سفر حج بودند) با استفاده از مهلت آنها ، مواضع ایشان را که مشترک بود بیان داشتند).  

۶- آقای سید اسماعیل طباطبایی

شعار تبلیغاتی بنده این است : با تفکرو تعمق رای میدهیم.

من معتقدم وقتی مردم از ما در شورا انتقاد میکنند عملکرد مارا نقد میکنند لذا اصلا" جای ناراحتی ندارد ولی ما آنرا با نقد شخصیت خود اشتباه گرفته وبرآشفته وتندی میکنیم.

 بنده معنی انتقاد را تخریب نمی دانم واز مسئولین شهری می خواهم سعه صدر بیشتری داشته باشند وانتقاد منصفانه را حق مسلم مردم بدانند.شورا نماینده مردم است به برکت رای مردم.

اولویت اصلی بنده اجرای قانون شهرداری هاست چون همه چیز در قانون مشخص شده .ایجاد صندوق انتقادات وراه اندازی جلسات پرسش وپاسخ ومدیر پاسخ گو بودن وبهتر شنیدن تا اینکه بیشتر بیان کردن از رویه های کاری من خواهد بود . در مورد ریاست تابع نظرجمع هستم زیرا در شورا ریاست حق وتو ندارد ورای اوهم یک رای است وباید بجای دنبال رئیس بودن یک عضو فعال بود واگر اعضای شورا داری پنج عضو فعال باشند شهر ما دهها سال رشد خواهد نمود.

 ۷-آقای نورالله میرگلوی بیات:

شعار تلیغاتی بنده این است:  به عمل کار برآید به سخنرانی نیست

 از کانون حمایتگران وسرمایه گذاری آقای فاتحی در این شهر تشکر می کنم و از کسانیکه در این شهر زندگی می کنند ولی در شهرهای دیگر حتی در مامونیه ساخت وساز میکنند دعوت می کنم که در شهر خود سرمایه گذاری کنند چرا که موجب رشد وشکوفائی شهر خود خواند شد. به عنوان مثال اگر کارخانه هائی که در حال ساخت است راه اندازی شود ما به انازه کافی در شهر منزل خالی جهت اجاره کارگران وخانواه های آنها نداریم. لذا مردم وزمینداران وسرمایه داران وحتی کارمندانی که امکان ساخت ساختمان مازاد دارند باید دست بکار شوند

بنده از منتقدان شورا بوده ام و در طول این مدت ریالی را حلال وحرام نکرده ام و به خدا اگر کوچکترین سوء استفاده ای را دیده بودم (که ندیدم ) با آن به مقابله بر میخواستم .اولویت بنده انتخاب افراد مدیر ومتخصص برای شهرداری، تشویق افراد برای سرمایه گذاری، تاسیس دانشکده غیر انتفاعی و تعامل با اعضای شورا برای انتخاب فرد اصلح برای ریاست شورای است.

--------------------------------------------------------------------------------

 قابل ذکر است که همه نامزدها یکی از اولویت های اصلی خود را پیگیری موضوع بخشداری اعلام کردند.

  • حسن سرخیل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی