.::*شهر دارالمومنین و شهید پرور زاویه *::.

زاویه شهر شهدا،شهر اخلاق،شهر ایمان،شهر تولید و شهر علم است و انشاالله باشد. شهر خوب دست یافتنی نیست بلکه ساختنی است

.::*شهر دارالمومنین و شهید پرور زاویه *::.

زاویه شهر شهدا،شهر اخلاق،شهر ایمان،شهر تولید و شهر علم است و انشاالله باشد. شهر خوب دست یافتنی نیست بلکه ساختنی است

.::*شهر دارالمومنین و شهید پرور زاویه *::.

زاویه در طول جغرافیایی 50 درجه و 35 دقیقه و در عرض جغرافیایی 35 درجه و 24 دقیقه قرار گرفته است.(مفخم، 1339:‌ 234)
این شهر در شهرستان زرندیه قرار گرفته و فاصله آن با تهران 80 کیلومتر ، با شهر ساوه 45 کیلومتر و با مر کز شهرستان(شهر مأمونیه) 10 کیلومتر است.
زاویه بنا بر تصویب وزرای عضو کمیسیون سیاسی دفاعی هیئت دولت در سال 1362 ش به شهر تبدیل شد و شهرداری آن تا سال 1386 درجه 4 را در میان شهرداری های کشور حائز بوده است.(نک: آمار شهرداری های کشور در سال 1386)

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

پیام تبریک روز دانشجو

پنجشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۲، ۰۵:۰۲ ب.ظ

ابوالقاسم شعبانلو عضو شورای اسلامی شهرستان زرندیه  در پیامی به مناسبت فرا رسیدن ۱۶ آذر روز دانشجو ، این روز را به جامعه بزرگ دانشگاهی و به ویژه دانشجویان و دانشگاهیان شهرستان زرندیه تبریک گفت.

بسم الله الرّحمن الرّحیم

   16  آذر  یادآور روزی است که قدرت جوانان و رهپویان مسیر علم و دانش و سنگر بصیرت و آگاهی بر جهانیان ثابت شد . در چنین روزی ، بزرگ مردان دانشجو بر حسب وظیفه دانشجو بودن،  احساس مسئولیت کرده و جان خود را در راه تعالی و سعادت این مرز و بوم تقدیم داشتند.

دانشجو نماد رویش و بالندگی است که  نشاط و شادابی ،‌صداقت و صمیمیت ،‌ تامل و طراوت را به ارمغان می‌آورد. دانشجو  یعنی ایمان ، آرمان خواهی ، ‌امید ، تلاش ‌و صبر . دانشجو وجدان بیدار جامعه  است .

 اینجانب این روز بزرگ را  به همه دانشگاهیان و دانشجویان به ویژه دانشجویان دانا و اندیشمند شهرستان زرندیه  تبریک گفته و عزت و سرافرازی و پرچمداری این عزیزان را در همه صحنه ها ی علمی و اجتماعی خواهانم .

   امروز مردم شریف و مسئولین محترم شهرستان زرندیه،  خواهان ایجاد خیزش و جهش در توسعه شهرستان بوده و مصمم هستند تا  رفاه، آسایش و فضای فرهنگی و معنوی شهرستان به نقطه آرمانی خود برسد و این امر فقط و فقط در سایه تعامل، هماهنگی و همکاری همه مردم بویژه متخصصان و کارشناسان دلسوز و جویای نام محقق خواهد شد .

 بی شک وجود ذی قدر جوانان دانا و دانشجویان صاحب نظر در کنار مسئولین سبب می شود تا گامهای مطمئن و استواری در این راه برداشته شود .         

اینجانب به نمایندگی از طرف خادمین مردم با فرهنگ شهرستان در شوراهای شهر و روستای شهرستان زرندیه دست همه شما را جهت همکاری و همدلی به گرمی می فشارم و امیدوارم با تعامل و همفکری و وحدت چشمگیر مردم ولایی شهرستان بتوانیم فردایی بهتر برای شهرهایمان رقم بزنیم.  

به امید فردایی بهتر

ابوالقاسم  شعبانلو

  • حسن سرخیل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی