.::*شهر دارالمومنین و شهید پرور زاویه *::.

زاویه شهر شهدا،شهر اخلاق،شهر ایمان،شهر تولید و شهر علم است و انشاالله باشد. شهر خوب دست یافتنی نیست بلکه ساختنی است

.::*شهر دارالمومنین و شهید پرور زاویه *::.

زاویه شهر شهدا،شهر اخلاق،شهر ایمان،شهر تولید و شهر علم است و انشاالله باشد. شهر خوب دست یافتنی نیست بلکه ساختنی است

.::*شهر دارالمومنین و شهید پرور زاویه *::.

زاویه در طول جغرافیایی 50 درجه و 35 دقیقه و در عرض جغرافیایی 35 درجه و 24 دقیقه قرار گرفته است.(مفخم، 1339:‌ 234)
این شهر در شهرستان زرندیه قرار گرفته و فاصله آن با تهران 80 کیلومتر ، با شهر ساوه 45 کیلومتر و با مر کز شهرستان(شهر مأمونیه) 10 کیلومتر است.
زاویه بنا بر تصویب وزرای عضو کمیسیون سیاسی دفاعی هیئت دولت در سال 1362 ش به شهر تبدیل شد و شهرداری آن تا سال 1386 درجه 4 را در میان شهرداری های کشور حائز بوده است.(نک: آمار شهرداری های کشور در سال 1386)

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

 

یک مدرس حقوق بین‌الملل گفت: در مباحث مربوط به مهارت های ارتباطی و فنون مذاکره در حوزه های مختلف خصوصا در دیپلماسی سیاسی شیوه های مختلفی برای ارتباط متصور است از جمله ارتباط ازنوع تسلیم، ارتباط از نوع توافق و سازش و نوع دیگر آن که مطلوب‌ترین حالت مذاکره برای ایجاد ارتباط جهت وصول به هدف نهایی است، نوع ارتباط موثر است .

مصطفی سرخیل در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، افزود: در این نوع ارتباط طرفین مذاکره هر دو احساس رضایت می کنند. با برقراری چنین ارتباطی خواسته های هر دو طرف مذاکره کننده نسبتا اجابت می شود و هر دو طرف مذاکره منتفع می شوند .

وی اظهار کرد: تطابق نسبی نتایج حاصله از مذاکره و این نوع مهارت ارتباطی با منویات و سطح مطالبات عقبه مذاکره کنندگان از جمله منتفعین از این نوع ارتباط موثر نیز از عواید و منافع این نوع مذاکرات سازنده و پیش رونده است .

سرخیل گفت: نتایج حاصل از مذاکرات 1+5 که مهمترین خروجی آن به رسمیت شناخته شدن غنی سازی اورانیوم برای ایران است ، نتیجه ارتباط موثری است که مذاکره کنندگان هسته ای در این دوره از مذاکرات برقرار کردند و توانستند با توسل به این شیوه توفیقات قابل قبولی بدست بیاورند .

وی افزود: این روند مذاکره که تابع نظام والگوی تسلیم وسازش نیست که در آن یک طرف صد در صد تابع طرف مقابل باشد، باید در آینده و در گام‌های بعدی مذاکره ملاک عمل باشد .

وی تصریح کرد: در این فاصله هیئت مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران فرصت پردازش و بررسی جزییات را با جلب نظر تصمیم سازان و در نظر گرفتن تدابیر و منویات رهبری و دغدغه های مجلس شورای اسلامی خواهد داشت تا بتواند در مراحل بعدی مذاکره با برداشتن گام‌های محکم تر به دنبال تحقق اهداف نهایی و استراتژی ترسیم یافته نظام در بحث هسته ای باشد .

وی خاطرنشان کرد: حمایت همه جانبه مردم و مسوولین از تیم مذاکره کننده در گام‌های قبلی در پیشرفت مهارت های ارتباطی این هیئت موثرتر خواهد بود ، چرا که مذاکره کنندگان با اعتماد به نفس بیشتر و تقویت مهارت های ارتباطی می توانند به دنبال تحقق استراتژی هدفدار خود در رسیدن به موفقیت های هسته ای آتی باشند .

کدخبرنگار: 10006

 

منبع : ایسنا

  • حسن سرخیل

نظرات  (۱)

  • نسیم بیداری
  • با سلام
    روز دانشجو را تبریک عرض می نمایم
    ان شاء ا...همیشه موفق باشی
    پاسخ:
    همچنین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی