.::*شهر دارالمومنین و شهید پرور زاویه *::.

زاویه شهر شهدا،شهر اخلاق،شهر ایمان،شهر تولید و شهر علم است و انشاالله باشد. شهر خوب دست یافتنی نیست بلکه ساختنی است

.::*شهر دارالمومنین و شهید پرور زاویه *::.

زاویه شهر شهدا،شهر اخلاق،شهر ایمان،شهر تولید و شهر علم است و انشاالله باشد. شهر خوب دست یافتنی نیست بلکه ساختنی است

.::*شهر دارالمومنین و شهید پرور زاویه *::.

زاویه در طول جغرافیایی 50 درجه و 35 دقیقه و در عرض جغرافیایی 35 درجه و 24 دقیقه قرار گرفته است.(مفخم، 1339:‌ 234)
این شهر در شهرستان زرندیه قرار گرفته و فاصله آن با تهران 80 کیلومتر ، با شهر ساوه 45 کیلومتر و با مر کز شهرستان(شهر مأمونیه) 10 کیلومتر است.
زاویه بنا بر تصویب وزرای عضو کمیسیون سیاسی دفاعی هیئت دولت در سال 1362 ش به شهر تبدیل شد و شهرداری آن تا سال 1386 درجه 4 را در میان شهرداری های کشور حائز بوده است.(نک: آمار شهرداری های کشور در سال 1386)

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

متن ویژه درمانگاه شهر زاویه

جمعه, ۳ آبان ۱۳۹۲، ۰۵:۲۳ ب.ظ

امام جمعه محترم شهر زاویه حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا باقری در خطبه دوم نماز جمعه 3 آبان درمورد درمانگاه شهر زاویه  گفت:

....مطلب آخر درباره درمانگاه شهر زاویه است.اعلام شد درمانگاه شهر زاویه در حال شبانه روزی شدن است و اما متأسفانه بر اثر نداشتن بودجه و پرسنل نتوانستن این کارو انجام بدهند.اگر این کار صورت نگرفت.حداقل مسئولین شهر زاویه را هم جزء استان مرکزی بدانند هر چقدر از مرکز استان دور شدند کمتر توجه می کنند.نباید یک شهر را بر دیگری مقدم بدانند . مردم مرکز استان و شهر ها و روستاها را برابر بدانند.آنچه که بیت المال است به مساوی بین مردم تقسیم کنند. یک شهر با چند هزار جمعیت اول شب یک جوان در اثر بریدگی شیشه به درمانگاه زاویه مراجعه میکند و هیچ امکاناتی ندارد نه امکانات پانسمان و نه بخیه. خدمات پانسمان و بخیه کردن کمترین امکانتی است که یک درمانگاه انجام می دهد. اما درمانگاه زاویه این را ندارد. این خیلی سخت نیست. هزینه زیادی هم نمیخواهد. مردم پیش امام جمعه می آیند و خواستیشان را میگویند و از امام جمعه انتظار دارند. من از تریبون نماز جمعه اعلام می کنم که آخرین بار باشه . همه روستاها و شهرها را به یک چشم ببینند. مسئولین توجه داشته باشند. نمیشود مسئولین به یک جا توجه زیادی داشته باشند و به جای دیگر اصلاً توجه ای نکنند. به مشکل مردم برسند. مسئولین باید جوابگو باشند.

  • حسن سرخیل

نظرات  (۲)

درمانگاه بالاخره با دو پزشک شبانه روزی شد. اما متاسفانه دکتر احمدی که در حال حاضر مشغول به کار هستند فوق العاده برخورد بدی با چندین نفر داشته اند و پزشک دیگر به نام دکتر ربیعی برای مادر من سرم نوشتند که وقتی به بیمارستان مراجعه کردیم فشارشان به 22 رسیده بود.ایشان حتی فشار مادر ررا چک نکرده بودند...چه کسی پاسخگو است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا پزشک قبلی را از اینجا بردند؟
خداکنه کسی مریض نشه ولی امکانات زاویه خیلی کمه
پاسخ:
همه امکاناتش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی