.::*شهر دارالمومنین و شهید پرور زاویه *::.

زاویه شهر شهدا،شهر اخلاق،شهر ایمان،شهر تولید و شهر علم است و انشاالله باشد. شهر خوب دست یافتنی نیست بلکه ساختنی است

.::*شهر دارالمومنین و شهید پرور زاویه *::.

زاویه شهر شهدا،شهر اخلاق،شهر ایمان،شهر تولید و شهر علم است و انشاالله باشد. شهر خوب دست یافتنی نیست بلکه ساختنی است

.::*شهر دارالمومنین و شهید پرور زاویه *::.

زاویه در طول جغرافیایی 50 درجه و 35 دقیقه و در عرض جغرافیایی 35 درجه و 24 دقیقه قرار گرفته است.(مفخم، 1339:‌ 234)
این شهر در شهرستان زرندیه قرار گرفته و فاصله آن با تهران 80 کیلومتر ، با شهر ساوه 45 کیلومتر و با مر کز شهرستان(شهر مأمونیه) 10 کیلومتر است.
زاویه بنا بر تصویب وزرای عضو کمیسیون سیاسی دفاعی هیئت دولت در سال 1362 ش به شهر تبدیل شد و شهرداری آن تا سال 1386 درجه 4 را در میان شهرداری های کشور حائز بوده است.(نک: آمار شهرداری های کشور در سال 1386)

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

اراک ، زرندیه را نمی خواهد

شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۲، ۰۲:۱۲ ب.ظ

قابل توجه مسئولین استان مخصوصاً فرماندار زرندیه
شبکه استانی آفتاب را نگاه می کنید تاکنون برنامه ای مربوط به زرندیه نشان نداده است و فقط برنامه ها مربوط به اراک می باشد.وظیفه اصلی یک شبکه استانی پرداختن به آداب رسوم ، سنن ، زبان گویش و مسائل قومی تمام استان مربوطه می باشداستان مرکزی فقط اراک نیست. سکوت شما نمیدانم برای چیست؟ در بخش خبری این شبکه یک نام از زرندیه در بخش هواشناسی نوشته می شد که آن هم پاک شد. اگر اراک زرندیه را نمی خواهد پس این شهرستان را از فهرست شهرستان های خود پاک کند. البته صدا و سیما این کار را انجام داده...
به جای پاسخ واکنشی نشان دهید...

  • حسن سرخیل

نظرات  (۳)

  • نسیم بیداری
  • دوباره سلام
    هر کاری کردم این حرف رو نزنم نشد  - روزی اینجانب در تیپ از فرمانده قسمتی درخواست مرخصی کردم و موافقت کرد و به فرمانده نیرو جهت تایید نهایی قسمت مربوطه بردم - می دانید برای اینکه از درخواست مرخصی انصراف بدم به من چی گفت : گفت می خواهی کجا بری مگه زرندیه چی داره بمون همینجا ،اینجا بهت بیشتر خوش میگذره - من هم چون باید اطاعت امر می کردم چیزی نگفتم ولی در دلم گفتم بله اینکه این طوری باید گفت زمانی که تمام بودجه ریزی روی کلان شهر ها صورت می گیره فقط جای زندگی کردنه و جاهای دیگه جزو زندگی کردن محسوب نمی شوند.
  • نسیم بیداری
  • با سلام
    بنده یک سالی که در تیپ اراک انجام وظیفه می کردم اکثریت مردم و مسئولین مربوطه استان شهرستان زرندیه را نمی شناختند تا اینکه بتوانند بحث هایی در مورد چالش های شهرستان داشته باشند
    انجا حتی فرماندهان همیشه بحث های شهر اراک و شهرستان خمین و کمی محلات و ساوه میکردند و بقیه شهرستان ها محروم از جیره بندی های فیلترینگ آن ها می شد
    جالب اینجاست روزی من می خواستم مشکل نرم افزار مالیاتی شرکت را به صورت تلفنی حل نمایم مسئول مربوطه بعد از سر باز کردن خود از مسئله به من گفت که باید حضورا بیایی اراک من هم در جواب گفتم می دانی از کجا زنگ می زنم 200 کیلومتر اونور میزت در جواب گفت مهم نیست باید ماموریت بگیری و بیایی و من هم گفتم  این مشکل را با تماس به تهران حل می کنم و تن به این کار نمی دهم در نهایت نیز مشکل را خودم حل نمودم .

  • شازده کوچولو
  • حسن چرا چرت وپرت میگی اصلا کانال یک روزی دوساعت زاویه رو نشون بده به چه درد ما میخوره زاویه سرتاپاش مشکله، شهرداریش که.....   مسجدجامع که.....  یه سری از وبلاگ نویساشم مثل تو که میگن ما غصه شهر میخوریم فقط ادعا دارن حالا تو حرف از شبکه آفتاب میزنی جهنم که نشون نمیده مرد باشید مشکلاتی که تو زندگی مردم تاثیر داره رو حل کنید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی