.::*شهر دارالمومنین و شهید پرور زاویه *::.

زاویه شهر شهدا،شهر اخلاق،شهر ایمان،شهر تولید و شهر علم است و انشاالله باشد. شهر خوب دست یافتنی نیست بلکه ساختنی است

.::*شهر دارالمومنین و شهید پرور زاویه *::.

زاویه شهر شهدا،شهر اخلاق،شهر ایمان،شهر تولید و شهر علم است و انشاالله باشد. شهر خوب دست یافتنی نیست بلکه ساختنی است

.::*شهر دارالمومنین و شهید پرور زاویه *::.

زاویه در طول جغرافیایی 50 درجه و 35 دقیقه و در عرض جغرافیایی 35 درجه و 24 دقیقه قرار گرفته است.(مفخم، 1339:‌ 234)
این شهر در شهرستان زرندیه قرار گرفته و فاصله آن با تهران 80 کیلومتر ، با شهر ساوه 45 کیلومتر و با مر کز شهرستان(شهر مأمونیه) 10 کیلومتر است.
زاویه بنا بر تصویب وزرای عضو کمیسیون سیاسی دفاعی هیئت دولت در سال 1362 ش به شهر تبدیل شد و شهرداری آن تا سال 1386 درجه 4 را در میان شهرداری های کشور حائز بوده است.(نک: آمار شهرداری های کشور در سال 1386)

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

دوباره آمدم

چهارشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۳، ۰۷:۴۶ ب.ظ

سلام.. دوباره من برگشتم هر چند خیلی دیر اما چه کنم دیگه سربازیه..

واقعا امکانش نبود.اما همزمان امروز با آغاز دهه کرامت ولادت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) دوباره شروع به کار میکنم... و ازتمام دوستای گلم ممنونم و حتی

بعضی از دوستان نگران شدن معذرت خواهی میکنم..

خب دوباره میگم عیدتون هم مبارک..

محل آمدنت را گلباران خواهم کرد یا امام رضا (ع)

راههای آسمان را گلباران میکنم.

یادآوری میکنم آدرس www.zaviyeh-markazi.ir دیگر قابل دسترسی نیست.

به زودی با مطالب جدید بروز خواهم بود...

منتظر نظرات سازنده شما هستم...

  • حسن سرخیل

نظرات  (۵)

کجای حسن دلم برات تنگ شده
پاسخ:
خدمت مقدس سربازی
منم دلم براتون تنگ شده
  • سایت املاک جام جم
  • با سلام.لطفا وبلاگ (سایت املاک جام جم ) را لینک کنید.
    وبلاگ شما را قبلا در لیست وبلاگ های شهر زاویه ثبت نموده ایم.
  • نسیم بیداری
  • با سلام

    شروع دوباره ات جهت ورود به فضای مجازی را تبریک عرض می نمایم
    پاسخ:
    ممنون
    فعلا تا پایان خدمت رسمی نیست
  • پایگاه بسیج زاویه
  • با سلام.وبلاگ پایگاه بسیج زاویه به نشانی http://payegah-zavieh.blog.ir/ راه اندازی گردید.لطفا اطلاع رسانی و لینک کنید.
    پاسخ:
    وفق باشید
  • مجله اینترنتی ماهنما
  • باسلام وخیر مقدم  
    پاسخ:
    عالی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی